تارنمای رسمی آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع)

تارنمای رسمی آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع)

مسجد مقدس جمکران

کتاب خانه دیجیتال آستان مقدس | سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

سه شنبه ها که می‏آید، تو در من تازه می‏شوی و من از تو لبریز.
یاد تو، بر گلبرگ گونه‏های من، شبنم می‏شود.
نسیم می‏شوی و از شمالی‏ترین نقطه دلم، آرام می‏وزی و گیسوان گندمزار نمازم را به سوی خودت شانه می‏زنی.
باد می‏شوی و در سینه‏ام، همه تردیدها را غبار می‏کنی.
توفان می‏شوی و عطر یاد تو، موج‏وار قد می‏کشد و مرا در خویش نابود می‏کند و من در تو حلّ می‏شوم.
از جمکران حضورت جوانه می‏زنم و خویش را بر صفحه سفید مسجد مقدّس تو نشسته می‏بینم؛ زانوان خویش را بغل زده و به فیروز مناره‏هایش تکیه داده.
این سبزه که در امتداد نگاه مبهوت من شعله می‏کشد، عطش مرا به آغوش گرم و مهربان تو تحریک می‏کند.
این سبزه، عِمامه سبز توست که در دامنه ارتفاعات چشم من می‏شکفد و هر لحظه، بزرگ و بزرگ‏تر، نزدیک می‏شود، تا این که تمامِ مرا فرا می‏گیرد و قلّه دیدگان من، یکپارچه، اللّه اکبر می‏شود و من در تو، باز گم می‏شوم و در آغوش تو، گرم می‏غلتم و می‏غلتم و می‏غلتم.
آه! چه آغوشِ گرمی، چه نوازشی، چه مهری، چه عطوفتی، چه گرمایی!
سپاس‏گزارم آقا! آرام شدم، رام شدم؛ رام
دلگرم شدم، گرم شدم؛ گرم.





  • کتاب خانه دیجیتال آستان مقدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی